Jumaat, 20 Ogos 2010

♡♬♡ Untukmu Sayang ♡♬♡


..Emmm...masuk hari nie..cukup sebulan dia tak m'hubungi aku..Tiada bunyi rington pgln hp aku..Tiada kedengaran bunyi "beep" menandakan ada mgs masuk..Tiada muzik dr YM aku..Kenapa jadi begini...Terlalu sibukkah dia..Atau sememangnya dia lupa pada aku..Emmm..Entah lah...Aku pun xth..Perasaan aku pun seolah2 telah mati padanya..bukan aku xsayang..tapi sikapnya yg membuatkan aku merasakan diri ini x diperlukan..sakit dalam jiwa aku kerana terlalu lama menantinya..sesak nafasku..harapan yg digarap seolah2 musnah begitu sahaja..aku xmampu nak menunggu..semangat dan kepercayaan yg aku bina untuk dia seakan2 x dihargai..putus harapan aku untuk terus menanti..sedangkan aku telah bersedia..sekiranya dia berjaya menangkap aku kali nie..aku tidak lagi akan cuba untuk melepaskan diri..malah aku sanggup dikurung dalam mahligai kaca yang dibina dengan tiang-tiang kasih sayang dan....seumur hidupku..aku tidak akan pernah menyesal kerana menjadi miliknya..itu janji saya..
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::