Rabu, 4 Ogos 2010

air mataku

emmm...air mata aku xberhenti mengalir bila aku membaca satu blog adik junior ku yg kehilangan sabahat baiknye...sedih sangat..jika aku di tempatnya, aku juga rasa perasaan yang sama..maybe lebih teruk..maybe aku akan pengsan terus bila aku dengar berita 2...

siapa sangka jika ajal sudah sampai..tiada siapa yg dapat mhalangnye..air mata aku mengalir laju takkala membaca blognye...ceritanya, kisah sebelumnye..sangat menyetuh jiwa aku..siapa sangka dia akan kehilangan sahabat baiknye..terharu aku membacanye..rasa simpati terasa keseluruh hati.. pesan aku pada adik byah..jgn salahkan diri sendiri atas ape yg terjadi, kerana itu adalah ketentuan dari-Nya..kuatkanlah semangat mu untuk terus hidup dan semangatlah kamu demi janji mu pada dia dlu..buktikan pada dia..bahawa kamu mmp mlunaskan janji mu itu..akk pasti dia akan tersenyum mlihat mu dik..bangunlah..bangkit..ingat..org disekelilingmu ini amat syg pd mu...
jgn bersedih..tabahlah....akk akn ttp mnyokongmu...sama2 lah kite berdoa untuk arwah...

*al-fatihah buat ALLAHYARHAM ZULKHAIRIL AZMI BIN MD BUKHARI, pelajar PASUM UM (26 MEI 1991 - 30 JULAI 2010) ..

~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::