Rabu, 18 Ogos 2010

..kenape aku mcm nie...

Aku xtahu kenape aku jadi macam nie..
Aku xth benda nie normal ke x..
Aku xpasti sama ada semua orang mengalaminya atau hanya aku je
Klu benda nie terjadi pada aku je..1 soalan yg muncul dlm kepala aku
Adakah aku xdapat menerima hakikat hidup..
Adakah aku xredha dgn ap yg terjadi dlm hidup aku..
Adakah aku xmengakui ketentuan Allah..
Gilerkah aku..ohh..tidak..kenape aku mcm nie..
Dari dulu aku fikirkannya..

Setiap peristiwa buruk yg terjadi dlm hidup aku
xkiralah benda 2 kisah yg menyakitkan hati aku, memalukan aku,
Atau ape2 sekali pun..pasti aku akan susah untuk melupakannya..
Atau dengan kata lain aku mmg xkan lupakannya..
Bila aku ingat kembali benda 2..
Setiap kali 2 hati aku akan timbul rasa benci yg amat sgt..
Rasa benci yang kadang2 membawa aku kepada rasa demdam yg mendalam..
Tertekankan perasaan aku..
Adakah aku patut berjumpa dengan pakar motivasi atau kaunseling..
Adakah aku keliru dengan keadaan masa
Atau sememangnye benda 2 normal bg setiap insan

"Ya Allah..tenangkanlah hati dan perasaanku..lupakanlah ingatanku pada kisah2 masa silapku..perkara2 yg mnyakitkan hatiku, kisah kedukaanku..padamkanlah ia darp ingatanku dan padamkanlah api demdam dlm jiwaku kerana setiap kali aku teringatkannya..aku merasa seolah2 aku tak rela dgn ap yg kau telah tetapkan..bantulah aku..hanya ap Mu ak bergantung harap.sesungguhnya aku amat keliru dgn hidupku...Amin.."

Itulah doa ku..setiap masa slps solat..berharap segali kisah silam ku lupus dari ingatan aku..
semoga dimakbulkan

P/S: Hope korg yg baca blog aku nie dapat bg cadangan kat ak..plzz...
aku amat memerlukannye..

~ The End ~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::