Selasa, 3 Ogos 2010

♦♦♦ Terguris perasaan ♦♦♦

emmmm....sekarang aku terasa kecil hati dengan dia..
aku xtahulah nape..sejak 2 menjak nie..cepat sgt aku terasa ati dgn org..
tadi danial online..eeee...xsk la rasa macam nie..
tadi dia bz..so dia bt la kije dia..
acuh x acuh je layan ak..
2 yg aku terasa sgt 2..sedih la wei...
aku nie nape..bukan aku xth yg dia 2 seorg yg mmg bz setiap masa..
eee...xsuka..xsuka..xsuka...

Ya Allah, hilangkan Perasaan ini.perasaan yg tidak senang ku rasakan
satu perasaan yg membuatkan aku rasa was2 padanya Ya Allah..
titikan rasa cinta dan kasih sayang yg luas di dalam hati kami
Ya Allah, Ya Tuhanku..jauhkan kami drpd perasaan godaan syaitan..
jauhkan kami dari bisikan iblis yang hanya tahu mrosakan hubungan kami..
hanya pada-Mu aku memohon rahmat dan plindungan

Amin...

~ The End ~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::