Selasa, 10 Ogos 2010

#*# Aku Menangis Lagi #*#

Agaknye..btl ckp org tua2 kan??.. klu kuat gelak, ketawa, mesti kite nak nangis..
aku baru balik dari bilik kawan aku..bilik Ana, Eima dan Aini..tak lupa juga
ada seorg pdatang haram iaitu Kak Sally...macam2 ktorg crt dan gosipkan..
start dari cerita perlantikan JTK/JIK sampailah bab2 kisah cinta terindah kami..
huhuh...kak sally dah macam "Nas Ahmad" dlm rancangan Melodi 2 hah...
"TERJAH!! untuk mencari 1 kepastian" hahahaha....
soalan2 yang diajukan mmg HOT..kadang2 pening aku nak jawab...
kami semua gelak2..aku dah sakit perut sbb gelak..mcm2 kak sally tanya
pasal aku dan danial..ada yg jujur aku jwb dan ada yg auta..hahaha..kak sally jgn marah..
aku balik bilik dlm pukul 12.30..

Pas aku smpi bilik, tukar baju,g tandas..aku mula buka laptop ak..
aku buka blog Abg faizul..ana srh aku baca blog dia..dia br shj kehilangan ibu.
terharu aku membacanye..dalam aku duk baca2 2 diiringi lagu kump Aeman
yg bertajuk "buatmu Ibu" , lagi la aku sedih..dengan sikap aku yg sensitif
sejak 2 3 menjak nie..2 yg aku sedih sangat 2..aku pun hairan dengan aku nie..
mudah sangat tersentuh..emmm...maybe sebb aku couple kot..
ataupun sebb yg 1 2...teeeettt.....huhu..aku tulis blog nie pun lepas aku nangis..
sedih wei cerita abg Faizul...aku xleh bayang klu aku kehilangan Ma aku yang aku syg..
" Ma..Adik saye Ma"...aku dah penah..aku nak tido lu..esok ad kelas..papai...

P/S: Al- Fatihah untuk mak Abg Faizul...

~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::