Ahad, 8 Ogos 2010

...Bosannya laaa....

Malam nie aku xtahu la nape..rasa borink sesangat...rasa nak menjerit pun ada...
biar 1 blok dgr jeritan batinku yang tgh borink nie...
rasa nak nangis pun ada...eee...dengan lebih tepat perasaan aku sekarang sbnrnya..
dipanggal "jiwa kacau"..eemmm...bosan...bosan..bosan..

Nasib baik la tadi mak aku call jap..krg ckit rasa bosan aku...ckp psl mak aku nie..
mak aku mmg mcm 2..dia akan call anak2 dia bial dia rasa anak2 lama xcall dia..
padahal br tiga hari..huhuhu...biarpun anak2 dah khwn..dia still mcm 2..
pastu..klu aku atau akak aku nak balik kmpg..sepanjang perjalanan dia akan call..
satu jam sekali, 2 paling kejap la..klu xkerap 2- 3 sekali...kadang2 aku dgn kakak aku tergelak..
bila diingatkan balik..mmg patut la diaorg risau..coz aku adik beradik semua pempuan..
ayah aku pun sama..dia akn call anak2 dia..begitulah hidup aku adik beradik..
dah biasa sangat dah sgt perangai kedua org tua ku...
Andai katalah, klu aku atau kakak aku balik kmpg xckp sepatah dgn diaorg
soalah pertama yang akan diajukan oleh diaorg ialah.." nok balik xoyak nan"..
dan mulalah kiteorg tersengih2...dan bermulalah slot leteran dari dlm kereta sampai umah..
masuk dapur keluar dapur dan klu bernasib baik akan disambung keesokkan harinye..hehehe..
dahsyat x??...

Emmm...camtu la..tapi aku bertuah kerana mereka menjadi ibu dan bapaku..kerana mereka sangat mngambil berat mngenai anak2,menantu2, dan cucu mereka...ckit pun aku xrasa rimas..
malah aku selesa dgn keadaan 2dan aku akan rasa janggal bila mak aku xcall aku bila aku dah byk hari xcall dia..ok tutup pasal 2..aku sebenarnya rasa was2 dgn nmbr digi yg mcall aku pada waktu subur br nie..ala..yg aku marah 2...aku selalu terfikir bila nmbr 2 mcall aku..
nmbr danial kah??..klu btl 2 nmbr danial..alahai..mati aku..mntk2 la bkn..Amin..
nak tanya danial..aku takut..yealah..dia 2 dah la bz..aku xnak lah ggu dia..emmm...
sabarnye aku..nape lah klu ak couple, aku jadi baik..nape ak xjd ganas mcm biasa..huurrmmm..
hati ungu cair btl..oklah..papai..salam..

~The End~



www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::