Sabtu, 7 Ogos 2010

*.* Salah Saya *.*

Semalam..sebelum subuh semalam..ada seorang hamba Allah bt mcall kat aku..
dia selalu mcall ak..tp jika aku call @ msg dia..dia xpernah nak jwb..
semalam mmg nasib kurang baik dia la..aku sebenarnya semalam dah tersedar pukul 4 pg
dah aku xleh nak tdo..dekat2 pukul 5.30 br la mata aku mula lali2..
tiba2 hp aku berbunyi..terkejut aku..mata aku yg dah lali tadi segar balik..
aku nie pelik ckit..klu aku tido xboleh diganggu..klu diganggu, aku mula mengamuk,
pagi semalam aku dah mula terfikir..perasaan bersalah mula aku rasakan..adeii..apa dah aku buat nie..aku fikir2 sampai aku tertido balik..

aku bgn smlm dlm pukul 8..maklumlah xde kelas..lewat la ckit bgn..huhuhuhu...
aku still rasa bersalah pada hamba Allah nie...aku pun dengankadar yg xberapa segera
aku msg hamba Allah nie..dan aku mntk maaf..seperti biasa dia xkan balik msg aku..
emmm...kurang ckit rasa bersalah aku..yang penting aku dah mntk maaf kat dia..
aku pun msg la pakwe aku..pakwe aku pun same sikap dengan Hamba Allah nie...
xbalas jugak..mentang2 adik dia dah balik..huhuhu...tapi aku xkisah la..sebb..bak kata kwn aku..

"dia kenal adik dia berapa lama..dia kenal ko berapa lama, so..terima je kenyataan..hahaha"

xkisahlah ape pun..asal dia bahagia ckup..itu pun dah buat aku senang hati..huhuhu...oppa..sarang ahn...sayang kitak ilak2...

~The End ~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::