Isnin, 2 Ogos 2010

♥♡♥ Cinta ♥♡♥

Td aku duk jwb2 soalan kat dalam FB..tiba aku aku tertarik dgn ape yg di tulis pada keputusan soalan yg aku jwb 2..yg berbunyi:


Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan. Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.


Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.
maka memberi cinta secara ikhlas... maka jadilah pasangan syg serasi.. sesuai bersama.. teruskan hbungan ini hingga ke pelamin impiankan... si jejaka..adindamu menunggu lamaranmu... si gadis.. sedia utk trus di cintai di alam perkahwinan.


P/S : 3 baris terakhir tu aku dah ubah ckit untuk menyesuaikan dgn tulisan blog aku nie...

~The End~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::