Rabu, 18 Ogos 2010

::Misi untuk diet::

Klu dtanya dgn mana-mana wanita, semuanya pasti mahukan tubuh yang langsing . Mereka sanggup melakukan apa sahaja asalkan dapat kelihatan cantik dan langsing termasuklah mengamalkan diet. Termasuklah aku.. aku mulu diet sejak awal akhir sem lepas..huhu...masa 2 aku terpakse diet..aku nie ada masalah pada kaki..kaki aku kecil..so..klu berat badan aku naik, kaki aku akan rasa sakit dan pada akhir sem lepas benda 2 terjadi pada aku..sakit wei..smpi aku xleh jalan..nasib baik masa 2 aku cuti dan duk kat umah..klu x..masak aku..nak berulang alik dari kolej ke APM..adeii...

Aku diet ikut aku punya cara sendiri..hari nie aku buat jadual untuk misi diet aku..
sebelum nie aku nie aku mmg xde jadual diet..cm aku hadkan cara makan ak..
dulu ak mkn nasi sekali sehari je dan selebihnya aku makan buah epal..
dan hasilnya..alhamdulillah..dah turun ckit..
walaupun aku diet, aku ttp mkn nasi.
aku xdiet mcm setgh org yg xmakan nasi terus klu diet..
aku ttp makan nasi..tp aku mkn sekali sehari je la...
pakwe aku pun pesan..dia ckp..klu nak diet..diet la..
tp jgn smpi xmakan nasi lgsg..jgn smpi mmudaratkan kesihatan...
baik x pakwe aku..huhuhu...baik kan??

sekarang aku dah ada jadual makan untuk mencapai misi diet aku..
harap2 misi diet aku akan berjaya...aku nak kurus..nak kurus..
nak kurus belum aku khwn..Ops...terlebih sudah...
khwn lmbt lg..tp yg penting aku kn kurus sebelum aku keluar U
dan sebelum aku kije..
aku akan ikut jadual diet aku 2...
misi diet bermula...basshhhyaaa!!!
~The End~






www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::