Sabtu, 7 Ogos 2010

.: lalalalaa:.

Hari nie sbenarnya aku puasa..pempuan biasa la...huhuhu..klu dah tinggal sehari, yg 2 malas nak ganti 2.
...tunda punya tunda..last2 hari dapat jgk aku ganti..2 pun payah giler nak bgn sahur...
dlm kepayahan 2, aku gagahkan juga diri untuk bgn sahur..so..bgnlah aku..
dalam duk tunggu masuk waktu nie..aku tgh pikir nak makan ape untuk bbuka nnt..
sebenarnya byk dlm otak aku nie...tapi yg paling aku nak makan sekali, kuih pau ayam yg bersaiz besar..emmm..Ya Allah..klu dapat..sedapnye la...bahagia hidup aku..hahaha..

Nak keluar g beli, aku dah mmg xlarat..so..hendak xhendak sabor je la...(T_T)
so, menu aku buka puasa hari nie ialah..nasi putih + tom yam + telur dadar...
sedap jugak 2..klu lah aku ada kat kmpg sekarang nie...alangkah indahnye..
boleh masak..buat kuih...emmmm...ma..adik nak balik...huhuhu...
jap lagi pukul 6.30 nak turun g beli makanan..ok..daaaa.....

~The End ~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::