Selasa, 10 Ogos 2010

☆☆☆ Ramadhan kembali lagi ☆☆☆

Esok bermulalah bulan baru dalam kelander Islam..
bulan yang membawa seribu rahmat kepada semua umat manusia..
satu bulan yang menyeru semua umat Islam supaya berlumba-lumba
untuk mengerjakan ibadat kepada Allah..
kini dia kembali lagi..syukur Alhamdulillah kerana aku sekali lagi
diberi kesempatan untuk merasainye....



Emmm....Bulan Ramadhan kembali lagi..walaupun aku xmenyambutnye dgn keluarga aku
tapi aku rasa selesa tahun nie mnyambutnye di cini..cehwahh...sebenarnya..ok le sblm mak aku call..klu dah call nnt br haru...nak balik la,tanya nak masak ap la masa bbuka, teringin nak makan 2 la nie la..macam2...huhuhu..










Mcm2...bila dah puasa nie, maka byk la makanan yg mnyelerakan..emmm...
esok dah mula puasa..petang esok mesti la aku pikir2 nak makan ap masa berbuka..
teringat segala kuih yg mak aku masak kat kampung..huhuhu..sedapnya...
tak sabar rasanya nak balik kmpg...huhuhu..oklahlah..kepada kengkawan,saudara mara, kakak2 kesayanganku, terutama kpd DANIAL HAKIMI dan pada sesiapa shj yg membaca post nie..aku ingin mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA ..jgn lupa niat puasa tau...dan jgn sesekali ponteng puasa...

papai..

~ The End~


www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::