Khamis, 10 Jun 2010

""..SukaSuki..""

Arrghhh....kadang-kadang aku rasa nak cepat je habis pratikal kat PPD nie...
bila aku teringatkan "BFF" tu naik menyampah aku...
tak padan dengan tua asyik nak mengarah orang je..
padahal dia hanya orang biasa sahaja..sama mcm ak...
huhu..tapi bila aku teringatkan kak Emy,kak Sya dah lain-lain..
rasa sayang begitu menggebu dalam jiwa nak tinggalkan tempat nie..
apa yang blh dibuat hanya bersabar...dalam masa 3 minggu nie...
aku terpaksa tebalkan lagi tahap kesabaran aku...
emmmm...ape blh buat...PPD nie org punya..hahaha...
emmm....sabor je laaa....
aku sekarang xsabar-sabar nak balik KL...
huhuh...lg beberapa minggu..
hahaha...danial...sayang awk...
papai..askumm...






~The End~


www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::