Ahad, 27 Jun 2010

♪♥♫ Keriangan Berganda ♪♥♫

Pada akhir -akhir minggu aku terakhir aku nie..
telah banyak kenangan pihak PPDTM tinggalkan untuk aku..
seperti jugak semalam...satu lagi kenangan manis yang telah ditinggalkan untuk aku..
semalam kami telah membuat satu program hari minggu..
ketua kmpl iaitu kak Emy cakap hari keluarga PPD..
we'all g berkelah di Lata Rek (Kuala Krai)..kat bawah 2 gmbr Lata Rek..
cantik kan???


Nie gmbar masa 1st 2 sampai...setelah penat meredah air Lata yang laju 2..akhirnya kami sampai seberang sini...nmpk x kereta kat seberang sana 2...2 salah satu dari kereta we'all... kereta kak Yani...2 tengah bz nal sediakan makanan..dah lapar dah semua...
kak Sya dah buka plastik roti nak buat sandwich..tapi sayang aku xsempat nak makan sandwich dia...yang lain tlg tengok je..hahaha...cian kak Sya....



Nie lak gmbr geng yang diwajibkan untuk m'hidupkan api untuk bakar ayam dan ikan..
tengok siap jadi model untuk arang lagi..huhuhu... termasuklah ketua kumpl iaitu Kak Emy..senyum saje...
Sebenarnya kak Emy dan Abg Lie dan Ayu 2 tlg tengok je...
sian Abg erry didera oleh mereka semua..termasuk aku..hohohoho....

Nie lak ayam yang we'all bakar...sedap kan???
mmg sedap pun...hahaha...
keriangan kami berganda lagi setelah selesai makan... masa yang di tunggu-tunggu...mandi la... best...keriangan berganda jadinya...huhu...

nielah gmbr geng we'all dari kiri, yg laki 2 Abg lie, kak emy, Syeema, Kak Su, Kak nie, aku. Depan itu lak dari kanan Kak sya, Adik Kak Yani dan Kak Yani.. yang ambik gmbr nie Abg Erry...




Hah...kat sebelah kak sya 2 lah Abg Erry...
sebenarnya ada lagi 3 org geng we'all yg xmasuk dlm gmbr nie iaitu wan, ayu dan dafi..dafi dah balik awal atas urusan peribadi yg xdpt dielakkan..wan n ayu lak xnak naik kat atas coz takut dan penat...coz air dia laju dan berbatu bata..yg amat menyakitkan kaki...




itu la we'all ...m'daki hingga ke atas..tapi masa 2 we'all dah nak turun...








Setelah penat mandi..kami makan dan seterus pulang...masa dah pkl 4.00 ptg...
kami pun sekali lagi meredah sungai untuk pulang..huhuhu...satu pengalaman yang best sangat..... satu kisah kenangan yg pihak PPD tinggalkan untuk aku

dan nie...kenal kan??..aku le itu...
dah pebat sangat dah...sampai nak posing dgn gaya sopan ckit pun dah x larat...
oklah..tu je cerita yg ak nak ungkaikan...
keriang berganda yg aku rasakan..
tQ kpd pihak PPD terutama kak Emy yg telah memaksa aku untuk ikut sama...
~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::