Isnin, 21 Jun 2010

::sesaja::


mesti korang ingat lagi dengan cerita nie kan..
dan mesti ko xleh lupa wajah Lee Jun Ki yang comel tu kan..
oleh kerana cerita nie jugak yang telah mengingatkan kembali aku pada Jun Ki..
aku dah kembali "tergila-gilakan" Jun ki..
comel sey...


aku pun xtahu nape aku minat sangat kat mamat nie..
maybe sbb lagu dia kot...atau mungkin senyumam dia..takpun lakonan dia
entah la...tapi aku mmg sk lagu2 dia
dah setiap cerita yg ada muka dia ..aku akan usaha untuk menontonnya..
aaaa....comelnya dia...
emmmm....alangkah bahagianya jika dapat pakwe secaring Jun Ki dalm cerita tu..
huhuh...Oppa danial...jangan marah erk...Oppa dah dah ckp caring dah...
Oppa Danial..sarang Ahn...Muah3x...huhu...

~The End~





www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::