Selasa, 22 Jun 2010

♫♪♫:: Kelegaan ::♫♪♫



Emm...terlerai sudah segala kekusutan yang aku alami semlm
bila ingat balik..terasa berapa aku xpuas ati dgn blog aku semlm...
entah ape yang aku tekat sehingga mengubah segala dlm dlm aku..
tapi dengan berkat kesabaran aku..aku ber
jaya m'naturalkan kembali blog aku..
terasa nak melompat kegirang dan ingin aku nyatakan
kepada seluruh dunia bahawa aku terlah berjaya..huhuh...
ishh...terover lak..hihihi...
tapi memang aku happy sesangat..
sampai pagi nie aku jd baik sangat pada semua orang..
senyuman yang tidak pernah lagi lekan dari bibir..
membuatkan orang di sekeliling aku menjadi pelik...
dengan sikapku yang asyik tersenyum2 dari pagi tadi...
lagaknya mcm orang dapat duit dari langit...
huhu..teruk kan...bersyukur sangat...
blog aku dah balik seperti sediakala...
p/s: wah..wane wani lagi huruf aku kali nie..
mmg happy giler nie..


♪♫ The End ♪♫
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::