Isnin, 14 Jun 2010

!!::JIWA KACAU::!!

Pehhh...hari nie hari yang paling bengan dalam hidup ak..
ada ke aku di marah sedangkan itu semua bukan salah aku..
ap ingat aku nie xde perasaan ke...hey!!! tolong ckit....
hal pertama yang bukan aku sakit hati ialah...bila ada orang telefon pejabat
aku dah ckp baik..panggil dia 2 "ENCIK" dia ckp aku panggil dia pak cik
dia yang pekak salahkan aku lak...dah la pekak sombong lak 2..
macam bagus sangat...blah la wei!!!...
perkara kedua...semalam ada sorg hamba Allah nie mntk aku buat kulit buku taklimat...
masa 2 aku dah tanya nak print atas kerja ap...
dia ckp buat la dulu...tut..tut.. datang petang nie..
dia marah aku sebab aku tak print...Halooo!!!!...semlm aku tanya..xckp pun nak aku print..
ingat aku nie ap...tukang tilik..blh rasa org nak aku buat...
semlm aku kat cini smpi pkl 5 tau.. xde lak jmp ak
suruh aku print...EEeeeee.....
salah sendiri nak marah orang lak...
masih baik lagi 2 minggu aku kat cini
klu x ada keluar srt khabar muka depan..
pejabat terbakar...
menyampah ak.....benci.....benci..benci...
itu saja luahan hati aku yang sedang sakit nie...
ok..askum...

~The End~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::