Ahad, 27 Jun 2010

Õ♫♪ Hati Terluka Õ♫♪

aku tak tahu macam mn nak mulakan..
aku xtahu dari mana dulu aku nak cerita..
sebuah kisah yang amat menyakitkan hati aku
sebuah kisah saya berlaku dapat minggu lepas..
minggu lepas aku amat terkejut bila aku masuk ke bilik aku nie...
bilik nie di penuhi oleh almari-almari fail
yang amat menyemakkan,...
sehingga membuatkankan kawan aku terpaksa duduk
di hadapan pintu...
pada masa aku dan kawan nie bt tugasan luaran bilik
huhuh...mcm ada tugasan luar lak...
oleh kerana kesiankan kawan aku 2...
aku pun mengubah suai sedikit susunan dlm bilik tu...
masalahnya hal tu pun nak jadikan isu...
aku tak tahulah nape benda mcm 2 nak jadikan isu...
sampai dia lebelkan aku dan kwn aku nie
budak yg xreti bahasa...
siapa dia 2...
pegawai??,loyar??,ahli muzik??..
bkn..dialah ALOYAH
si ALOYAH yang menyebok...
menyampah aku...
nasib baik ada kak sya...
boleh kami menumpang duduk dlm masak seminggu nie....
TQ kak Sya and Kak Emy...
~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::