Ahad, 2 Mei 2010

:: Kata Orang ::

Assalamualaikum..

Emmm..lama xmenulis blog..rindunye lah rasanya..
hari nie nak tulis tentang satu perkara..
satu perkara yang boleh merubah seseorang itu..
satu perkataan yang indah penuh makna..
huhu...iaitu CINTA..

indahnya bila bercinta.semua inndah belaka..
begitu juga aku, indah dan rasa bahagia..
kehangatan cintanya memeluk diri aku..
kemas dan ketat,membuat aku sentiasa rasa selamat
ketika ada disampingnya..
terhidu wanginya rindunya dia pada aku..
sayangnya yang menggebu untuk ku..

senyumku tak hapus dari bibir
terasa lagi hangatnya ciumannya di tangan ku..
katanya orang ..baik kite terima orang yang sayang kita..
emmm...maybe btl ape yang orang cakap ..
tak salah belajar menyintainya..
org yg sanggup terima kite seadanya..
sayang dan cinta kite dgn sepenuh hatinya..
itu sebenarnya lebin mengbahagiakan hidup kita..
aku bersyukur kerana dikurniakan
seorang insan yang menyayangi aku seadanya..
menerima segala kekurangan dan kelemahan aku..
kisah silamku, pengalaman pahitku dan segalanya tentang ak..
sanggup membimbing aku
dan melindungi aku dari segala kesakitan masa lalu dan masa depan
terima kasih sayangku..
kaulah segalanya bagiku...

~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::