Isnin, 3 Mei 2010

# Nilai Sebuah Persahabatan #


Assalamualaiku...

Nilai sebuah persahabatan
mmg xdapat nak digambarkan..
aku amat menghargainya..
satu kisah yang menarik bg aku..
satu kisah yg mana ianya bermula dengan
sekeping nuggets berbentuk hati.
dari situlah segalanya bermula..
perkongsian makanan yang aku
tidak berniat nak berkongsi dengannya..
dari situ juga aku mula berkawan dengannya..
bila aku ingat balik..
rasa nak gelak pun ada..
sedangkan masa aku bagi nuggets tu
aku xkenal pun sapa dia
yang aku tahu aku satu falkuti dengannya..
dan tahun yang sama
sekarang dia lah sahabat baik ak
satu-satunya sahabat lelaki yang baik denganku
sampai ada yang salah sangka ttg hubungan aku dan dia
hahaha..dialah sahabat aku..




itulah orang yang ak maksudkan..
yang duduk sebelah ak tgh main laptop ak 2..
dialah kwn baik ak..hezley namanya,
yang dulu ak pgl "abg nugget
sekarang aku panggil dia "B"
dia marah tapi ap blh bt aku kan bdk degil..
last-last dia biar je..dan sekaligus menjadikan
akulah satu-satunya org yg berani pgl dia mcm tu..
huhuhu..jgn marah erk b..huuhu...
aku syg ko lebih..huhu..
itulah nilai sebuah persahabatan

~The End~
(^_^)\/
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::