Khamis, 6 Mei 2010

Hati ku

emmm...
kadang-kadang aku sendiri xtahu ap yg aku rasa
aku sendiri xboleh nak agak perasaan aku padanya..
aku xtahu bahawa yang aku ni dah blh terima kenyataan atau tidak..
setiap kali aku melihatnya..ada rindu yang terasa..
ada kasih yang mengapa..
adakah aku masih menyintainya??
entahlah..renungannya xdapat aku lupakan..
senyum bibirnya selalu dimata..
ciuman ditangan ku masih terasa..
segala saat ketika bersamanya masih segar dalam ingatanku..
caranya membuatkan diriku begitu disayangi..
tidak pernah ku jumpa lelaki sepertinya..
perasaan sayang yg begitu menggebu untukku..
jika dia tidak ambik keputusan yang amat menyakitkan itu...
aku sudah sedia untuk bersamanya..
ketika sshnya,senangnya,meredakan kemarahannya,
menjadi sandaran ketika penatnya, mengurut bahunya setiap kali jumpa..
aku rela menunggunya..
pandangan matanya yang cukup menggoda..tingkah manjanya selalu ku harapkan..
tapi mengapa dia begitu..
sedaya upaya aku memahaminya,kesibukannya,jiwanya,hatinya
mengapa...betapa aku begitu terkilan keputusannya..
itulah rasa hatiku... www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::