Rabu, 5 Mei 2010

:: cerita budak-budak habis exam::

Ini cerita budak-budak yang baru habis exam..
cerita aku dengan dua lagi kawan ku..
iaitu aina dan aini...
klu orang lain hbs exam happy dan keluar jalan-jalan..
tapi kami tak..
kami bersuka-ria kat bilik...
salah seorang kawan ku sakit..
dia semput..br balik dari klinik..
habis rm 150 bayar bil..mahal giler...
dia bawak balik Mcd..
ayam Mcd tu pedas sangat..org semput mana blh makan..so aku dgn aini balun la..
sian dia..sudah jatuh ditimpa tangga, pastu bengkak kepala..hahah...cian..
nak hilangkan gian dia makan jgk ckit...huhu...
aini lak sgt xsiuman..
main games je...
pastu gelak-gelak kan aina yang tengah semput 2..
orang semput tak sedar diri..
semput-semput pun nak makan pedas jgk..
hahah...
last2 aku kentutkan dia..
mula-mula dia xbau..
lepas 5 minit br dia bising...
hahaha....aku gelak sakan..
sbb kentut ak dia kalah main games..
hahaha...
dia xbagi lagi aku kentut..
tapi aku terus membuat dajjal dgn aina..
sekali lagi ak terkentut kat ayam gorengnya..
hahaha...aku dimarahnya...aku hanya gelak sahaja..
mereka memberikan aku teori hegemoni..
di mana menerima penindasan aku buat tu
sebagai satu perkara yang wajar...
haha..inilah cerita budak-budak yg hbs exam..
gelak dan bergurau bersama...
ape-ape pun kami tetap satu keluarga...
~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::