Isnin, 26 April 2010

::Ku Bahagia ::

Satu perkenalan yang ku sangka satu perkenalan biasa sahaja...
tak pernah ku sangka jadi begini...
jantungku berdegup kencang
setiap kali berbicara dengannya..
hari demi hari
mengeratkan kami
senyuman yang manis memikat hati..
sentuhan lembut menyenang aku
bila aku disisinya
lagak manjanya membuatkan aku selalu tersenyum..

Dia membuatkan aku suka padanya..
caranya, sikapnya, sifatnya dan semuanya ttg dia..
aku terkejut bila dia melamar ak
hilang segala kata yang ingin ku ucap..
terdiam diriku memandangnya
aku tertunduk malu..
tersenyum manis padanya..
tanganku dicium berkali-kali
ucapan terima kasih diucap tanpa henti..


:: Burung berkicau tanda setia pada pagi ::
:: Ku dengan engkau tak bisa dipisahkan lagi ::
:: Jantungku kau mintapun kan ku berikan ::
:: Betapa dalamnya cinta untukmu ::
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::