Ahad, 4 April 2010

FrEeZa 'si ungu Violet'

assamualaikum...

Aku lah si ungu violet.kenapa aku pilih nama itu,kerana aku sukakan warnanya. Warna yang hampir sama tp ada lainnya.aku dilahirkan disebuah desa yang agak jauh dari kota. aku dilahirkan dalam keluarga yang sedarhana. Aku dilahirkan pada 6 Okt 1988, anak ketiga dari tiga adik beradik.nie gambar waktu aku kecil..umur 2 aku xth coz mak aku tak cakap..huhuh...


pastu aku mula sekolah kat kampung aku, pastu sambung kat pekan seterusnya kat bandar..masa 2 aku dah form 6. akhir sekali sekarang nie aku dah menlanjutkan pelajaran aku kat UNIVERSITI MALAYA.."bangga je"..hihi..nie gambar tempat ak pelajar sekarang..ade sape-sape kenal ke??..huhuhu...



aku dah dekat dua tahun kat sini..ak xsabar-sabar nak keluar di sini..nak kije..tapi nanti dah tiba masanya aku akan sayang untuk tinggalkannya..banyak kenangan ak kat sini..kawan-kawan aku,sahabat-sahabat aku,musuh-musuh aku dan segala-galanya..kerana semuanya bermula di sini......






itu lah aku FREEZA 'si ungu violet'..hidupku, nyawaku,cintaku,kasihku bermula disini...
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::