Isnin, 5 April 2010

:: Kurniaan Tuhan ::



...Assalamualaikum…

Anak..orang cakap anak pembawa rezaki..
mmg betul apa yang dicakapkan.
Anak memang pembawa rezeki..aku tgk rezeki akak2 aku pun dah bertambah..termasuklah ak..

aku bersyukur kerana dikurniakan 3 orang anak..
Walaupun hanya anak sedara je..tapi mereka banyak membawa perubahan pada aku.
cth : Jika dulu aku tak suka pada budak-budak..coz ak rasa budak-bukan nie hanya menyusahkan ak sahaja...tapi sekarang, setiap kali ak cuti mesti ak bertanyakan mereka..

Nie aku kenalkan anak buah ak yang pertama, putera kak long aku..

Namanye MOHD DANISH FARISH..
dilahirkan pada 9 Mie 2006, dengan berat 3.36kg, dilahirkan melalui pembedahan..
Alhamdulillah semua selamat..comel tak anak buah ak nie..comel kan??
huhuh...Tengok la sapa mak sedaranye..haha..poyo je...






Nie pulak aku nak kenalkan nama diberi NIK AISYA HUMAIRA..puteri kak ngah aku.
Dilahirkan dengan keadaan tidak cukup bulan, dengan berat 2.00 kg..Masa 2 umur dia 8 bulan..Oleh kerana tak sabar sangat nak keluar,ibunya terpaksa dibedah..Syukur semua selamat jugak dilahirkan walaupun dia terpaksa 'diperam' selama 2 minggu.nie ganbar dia minggu ketiga dah wat balik kmpg dah...Comel je..






hah nie gmbr terbaru dia. Masa nie dia umur 7 ke 8 bulan..aku xsure...montel kan??..hahaha...nak tahu rahsianya..tanya ibu dia, entah ape yg dia bg makan..huhuhu..nielah dia cucu pempuan nan seorg mak aku... Aisya si merah jambu


gmbr anak buah yang ketiga aku,ak xdpt tunjuk coz ak xde gmbrnya..maybe comel mcm abgnya jugak kot..
namanya MOHD DANIEL FIRDAUS.
Dilahirkan pada 01 Januari 2010..umurnya sekarang baru 4 bulan la..huhu..dilahirkan melalui pemdedahan juga..kerana maknya mengalami tekanan darah tinggi...sama la mcm sepupu dia kat atas tu...mesti jd sepupu yang baik nie klu dah besar...
kehadirannya menambahkan bilangan cucu mak dan ayah ak...nie lah dia anugerah yang Allah berikan kepada kami sekeluarga, rezeki yang tidak terhingga..jalinan kasih yang bahagia..terima kasih ku pada-Mu Tuhan..memberikan kami sinar gembira...

Terima kasih atas kurniaan-Mu Tuhan...

~THE END~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::