Khamis, 8 April 2010

Kawanku..

kita dilahirkan didunia nie,bukan untuk duduk berseorangan..
tapi untuk mencari teman..
teman yang dapat membimbing kite ke jalan yang betul..
beruntung jika ramai kawan..
kawan yang sanggup bersama-sama..
walau dalam apa jua keadaan..
susah senang bersama..
aku rasa sangat beruntung..
kerana aku dikurniakan kawan yang sebegitu..
walaupun aku jauh di perantauan..
aku tidak merasa sunyi..
aku diberikan kawan yang baik,saling sayang menyayang..
kawan yang sentiasa menasihati aku.
kawan yang tidak lokek berkongsi ilmu dan sebagainya.
tetapi aku sangat rasa terkilan dengan seorang kawan lama ku..
kawan sekolah ku dlu..
berkali-kali ku bertanya khabar tp satu pun tak dibalas
kenapa dengannya,
malukah dia, aku tak kisah perubahan yang berlaku padanya
aku tidak pernah mempersoalkan tentang apa yang dilakukannya..
tapi tolonglah..
..HARGAILAH PERSAHABATAN KITA..
persahabatan yang telah kita bina..
lima tahun bukan sekejap saja..
sayangikan jabatan PERSAHABATAN KITA..
sesungguhnya aku sayangkannya..
walau apa yang terjadi..
kau tetap sahabat ku..
maafkan lah jika ada salah silap ku.
tersilap kata..terkasar bahasa,
tertanya yang tidak tentu hala..
maafkanlah..KaWANKU...
~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::