Rabu, 5 Januari 2011

SaYa CiNtAkAn AwAk...



saya cintakan awak....
kenapa orang Melayu kite lebih suka ckp
I love You dari saya cintakan awk..
ade sesetgh org cakap...
susah nak ckp "saya cintakan awk"
luculah..xkenalah..dan macam2 alasan lg...

ada yg kata i love u senang ckit nak ckp coz
perkataan 2 simple je..yeake macam 2??
habis dalam novel, filem2 2 senang je dia org ckp
" saya cintakan awk"..nape diorg 2 bukan org ke??
pada aku perkataan 2 lebih mahal harganya..
drpd perkataan yg selalu kite gn..
maka ucapkanlah perkataan"saya cintakan awk "
2 kepada insan yg benar2 kamu cintai..
semestinya dia akan lagi terasa terharu...
sbb jarang sekali perkataan 2 digunakan...
-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::