Sabtu, 8 Januari 2011

:: BaHaGia BeRSaMa Mu ::

Kumtuman bungaku persembahkan pada cinta..setelah menjalani perjalanan penuh makna..Berkongsi cerita bersama..merasa perjalanan indah berdua..

Kini..ku berikan cinta..ku serahkan jiwa..bersatu atas nama cinta..debaran kian terasa..saat impian menjadi nyata..saling menyitai..tiada kata yang dapat ku lafazkan..asyiknya debaran cintaku kasih..



Bisikan cintamu..terlalu menyintai..terlalu merindu..membuai daku..terus mencinta..membina bahagia..dekat padamu agar kukuh kasih ku..

seandainya kau tahu..tak mungkin ku tepiskan rasa cinta dihati ini..yang telah menyatu dan selalu ada untuk mu..cinta yang telah tiba..kasihku nan abadi..terpatri selamanya pasti tak akan goyah..tersemat kukuh di hatiku..


Bermula jalinan jalan cerita cinta kita..lalu lahirnya cinta menghiasi mimpi malamku..menjadikan diriku ratu mahligai hidupmu..ku pasti kini kau milikku..saat menyatukan bersamamu..tiada lagi rasa gusar di hati..kerana ku tahu kisah cintamu tetap untuk ku..






Tersarung indah cincin di jemari..tanda ikatan kekal abadi..kita kini meniti bahagia..walau teruji cinta..sekian lama bertahan..tabah menjalani segala rintangan..kerna jiwa bersatu dalam rindu..kasih tersangkut..cinta berpaut..semoga Allah memberkatinya..Amin..

~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::