Sabtu, 1 Januari 2011

AkU mEnCaRi YaNg HaLaL...sAlAhkAh AkU??...

Aku hanya men cari sesuatu yg halal shj bg aku...
salahkah aku??..
aku mencari sesuatu yang halal untuk aku makan dan minum...
salahkah aku??...
bukankah wajib bg setiap umat islam untuk mencari yg halal dulu..
salahkah aku??..
jika aku benar..
mengapa ada yg mengejek aku..
aku tahu..aku bukanlah seorg yg alim sangat pun..
tapi aku xth kenapa..dalam bab makan minum..
aku mmg jaga sgt...
aku cerewek bab makan2 nie...
klu aku dah rasa was-was..mmg aku xkan makan..
rela ak lapar...ak takut benda yg ak makan 2 akan jadi darah daging aku..
yg mana akan memberi impak pada aku nnt...
sebab itu..aku mencari yg halal bagi aku...
salahkan aku..
andai benar itu salah...
betulkan lah aku dgn cara yang betul...
pandulah aku ke jalan yg benar..
kerana aku hanya mencari yg halal bg aku...

-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::