Rabu, 16 Februari 2011

:: Saya budak Manja::

Saya budak manja..itu aku mmg xnafikan...waahh..manjakah aku...emm...
korang tgk sendiri la..hehehe....nape ak ckp aku manja??
sebab aku nie mmg mdh sgt touching..macam semalam...
aku dgn BF..bknnya ak gaduh pun dgn dia...dia pun bknnya tengking ak atau marah aku..tapi entah kenapa ak rasa touching..terus sedih..aku rasa macam dia tinggikan suara dgn aku...sedih wei..aku ckp...pakwe marah (aku rasa masa 2 lah)
masa 2 ak kat umah mak dia..
sedaya upaya ak tahan air mata ak dari gugur..

Nasib baik la xlama lepas 2 dia ajak ak balik..dia ajak ak balik...
sampai je dalam kereta..ak terus masuk dlm kereta..ak diam je...
lepas tol agak2 ak dah xtahan..ak letak beg ak kat bwh..ak pun terus peluk lengan dia..ak menangis...sedaya upaya ak kawal suara ak spy xbunyi..tp..makin lama makin kuat..ak dah teresak2..BF ak tanya nape aku nangis..aku diam coz ak dah xleh nak ckp..dia pun mula membebel..dengor je la..lagi kuat ak nangis..pakwe ak ckp dia bkn marah tp mmg dah suara dia mcm 2..mmg suara dia kuat pun..tp ak nk touching juga...dia ckp ak nie xlasak coz ak xde adik beradik lelaki sbb 2 ak sudah touching...manja sgt..

Sebab 2 aku rasa mcm dia tinggikan suara pada ak..walhalnya tak..mmg suara mcm 2..dia pujuk ak..suruh ak berhenti menangis..tapi..aku.. tahu je la..klu dah nangis mn pandai nak berhenti..ak ckp kat dia nak berhenti mcm mn dah xleh nak berhenti..dia gelak2kan aku..ciap ckp ak comel lg..comel ap klu dah nangis..mata pun ak rasa dah naik bengkak..manja..dia gelak lg...saat dia peluk bahu aku...

Baru ak rasa lega dan tenang..aku tahu ak mmg syg giler kat dia..pas2 aku slow2 berhenti menangis..bila dia tlg ak dia gelak smbl geling kepala..maybe dlm kepala dia ckp ak nie mmg seorg bdk yg manja...emmm..xkisahlah ap pun..janji dia pujuk ak..hehehe...cayang dia..mcm 2 lah ak dgn dia..kisah cinta sulung dan bongsu..hehe...nape ak ckp mcm 2..sebab..dia anak sulung dan aku adalah ank bongsu..sebb 2 la ak dipanggil bdk manja..hehe..enjoy ^______^ v


~ The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::