Khamis, 10 Februari 2011

hari ini...


Hari ini hari paling..paling ap yea aku nak cakap...aku xth nak ckap mcm mn...yg aky th hari nie aku merajuk panjang dgn BF ak...mn xyea..pagi2 lagi aku dah panas..panas bkn sebb g berjogging tau..tp panas sbb terlalu rasa nak marah...pagi2 td ak rasa mcm keluar ap je kat kepala dan telinga aku..dan mcm org api je aku rasa...hanya disebabkan ak terlihat gmbr dia dgn pempuan lain..mmg aku jenis cemburu..cian pak we ak pagi2 dah kn serang...aku merajuk..aku larikan diri dari dia..last2 dia jumpa ak kat jamek..ms 2 aku tgh berfoya2 dgn kwn ak..kawan pempuan yea puan2 dan tuan2..terus dia ambik ak..bwk balik umah mak dia...ak msh lg bad mood...dia xth kisah sebenar knp ak tiba2 mengamuk..sampai umah mak dia..dia pun bincang lah dari hati ke hati depan mak dia..bila th yg sebenar ..dia ckp aku knl pempuan 2 dan diorg hanya kwn..terus dia call pempuan 2 dan mntk pempuan 2 padam semua gmbr dia..aku blh nmpk dr wajah dia..betapa dia sayang kat ak...dari mata dia terhampar luas cintanya padaku...pkl 7 lebih br aku pulih dan ok seperti biasa..sabarnya dia mlayan kerenah ak..saat dia pegang tangan ak..ak dapat rasakan..yg sebenarnya..aku terlalu sayang dan cintakan dia..dari dulu..kini dan selamanya...sayang bie sangat2..time kasih coz sabar dan ayg..sudi layan kerenah,sifat manja dan budak2 yang...syg bie lebih...


~The End~
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::