Selasa, 15 Februari 2011

.: kisah berry :.


Kisah berry..sebut berry je ak dah bt muka semacam..
entahlah..sejak dulu lg ak mmg xsuka berry2 nie..
xkiralah strawberry ke, blueberries ke dan sewaktu dgnnnya..
nak dijadikan cerita...semalam aku rasa amat kecewa, sedih,dan mcm2 lagi aku rasa
hanya kerana wafer yg disalut dgn jem strawberry....
semalam..masa nak balik kolej..ak singgah kat kedia wafer...
aku pesan wafer honey + butter..pas2 ak tgulah kan...
dia pun mula la bt wafer ak 2..pastu dia ambik wafer yg dah masak 2.lalu dia sapukan dgn jem strawberry + honey ...xke manis 2..aku ingat wafer 2 bukan ak punya..ak ckp dlm hati..
manisnya wafer 2...tut..tutt..dia bg ak..bulat mata ak tgk dia..
ak tanya ak punya ke?? dia ckp yealah..ak punya..ak ckp ak punya butter + honey..dia dgn muka bersalah ckp dia dah salah bt..
aku dah kesian..ak pun ckp xpelah..last2 kawan ak yg makan wafer 2...







kawan aku dah gelak2kan ak...sabor je lah..hanya kerana strawberry ak dah kempunan nak makan wafer..napelah ak xsuka strawberry...cian aku...sedih ak..semalam pun ak mmg rasa nak nangis je...ckit pun ak xsentuh wafer smalam 2...KECEWA!!!!....

P/S: cukuplah ak abadikan nama berry 2
dalam alamat blog ak nie...
jgnlah nk srh ak belajar makan
ak skukannya..

~The End~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::