Isnin, 18 Oktober 2010

:: Tiada maafkah bagiku ::

Merajuk lagikah dia denganku..
Sehingga tiap msg ku dibiarkan sahaja...
Masih marah lagikah dia denganku...
sehinggakan tiap panggilanku tidak bersahut...
Tahukah dia bagaimana perasaanku di sini
Tahukah dia apa yang aku rasa saat ini...
Mengapa kau begini sahabatku...
Mana panggilan sayang yang selalu kau ucapkan
Mengapa kau biarkan aku merindui mu begini..
Atau kau sekadar untuk mengujiku..
Mengapa kawanku...
Mengertikah kau perasaanku dikala ini..
Ketenangan hati berlalu pergi...
Rasa gusar mula bersarang...
Perasaan bersalah turut menghantui diri...
Sesungguhnya tiada terniat dihati untuk menyakiti hati mu...
Sekadar ingin bercanda sahaja..
Aku akui sememangnya malam itu agak melampau kata-kataku
Tapi percayalah sahabatku, aku tiada niat sebegitu..
Aku amat menyayangimu...
dari sekarang, esok, selamanya dan insyaAllah sampai syurga....

gmbr bdk yg merajuk..comel x??
nie gmbr yg plg aku suka...

p/s: ayat macam jiwang ckitkan..haha..
nk wat mcm nk mood tgh jiwang..
huhu..enjoy!!! Bbahshyah!!!

-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::