Isnin, 25 Oktober 2010

Rindunya aku

4.46 am..entah mengapa pagi nie tibe2 aku teringat kat arwah ayah aku...
rasa rindu yang terlalu menggebu dalam hati..Ya Allah rindunya aku pada dia...
seakan2 masih terdengar suaranya memanggil nama aku...masih terasa kehangatan tangannya sewaktu kali terakhir aku mengucup tangannya..masih terasa usikan nakalnya yang membuat aku selalu merajuk dgnnya...kenapa baru sekarang aku rasa terlalu menyayanginya..mengapa tidak dari dulu..mengapa sekarang baru rasa rindu yang kuat nie hadir..bkn dari dulu..mengapa setelah dia tiada baru aku rasakannya..baru aku sedar bahawa aku terlalu menyayanginya..aku terlalu mrinduinya...ayoh...adik rindu sgt kat ayoh...ayoh, adik mintok maaf byk2..bkn adk sengajo nk teriok..tp xthlah malam nie bakpo..teringat sgt ko ayoh...adk mntk maaf ayoh...adk janji adk xkan teriok lg...insyaAllah...adik syg sgt ko ayoh...

- the end-
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::