Khamis, 20 Jun 2013

En. Tower TNB vs En. Jerung di Laut

Assalamualaikum semua..wah lamanya tak menulis kat cini. Biasalah, bizi kije..nak online pun xsempat. kalu masa belajar dlu lain cerita lah kan.. okey..hari nie aku nak cerita pasal encik Tower TNB dan En. Jerung di laut biru.  Mesti korang tertanya-tanya apalah kena mngenal TNB dgn Jerung kan. sah-sah tu dua benda yang berbeza. 1 kat darat satu kat laut. satu benda hidup, satu benda mati..mana blh lawan. sengal apa budak nie.hehehe...aku bukan nak dioarang lawan.korang jgn nak sengalkan aku yea. dengar dulu apa yang aku nak cerita baru korang boleh sengalkan atau tak.okey??.. jom kita bercerita. "pada suatu zaman dahulu.."..nyanyi lak..huhuhu..Okey-okey..kite serius. mcm mn naj cerita yea. Emmm...En. Tower TNB, gagah, tegap, sasa, sekali tgk dah mcm ahli angkat berat. badan ketak-ketak..sape tgk cair.. tapi sayang kebalnya selalu putus..ssh nak bg komitmen..sayang tapi xmau ucap. xberani nak hadapi kenyataan.mm...En. Jerung lak dah terlebih keberanian dan keyakinan, maybe sebab dah memang sifat dia sebagai jerung , seorg pemangsa yang hebat dan  latihan yang telah di terima dari pihak kem menambahkan lagi keberaniannya. tapi biarpun jerung nie nampak ganas, rakus, tangkas tapi dia tetap ada kecomelannya.. baik, caring dan segala bagai perkara romantik. dan dia xtakut untk akui perasaan dia, malah sanggup buat apa sj demi menjaga dan mpertahankan hak dia.  tapi memang lah, klu nak suruh lawan dgn en.tower TNB tu kalah lah dia. Sekali kn renjatan elektrik voltan tinggi mau mati terus en, jerung tu. Apa-apa pun aku ad satu soalah untuk korang semua. andai kata korang menjadi perubutan antara en.tower TNB dgn En, Jerung nie..sapa yang korang akan pilih.
dan jika aku menjadi rebutan antara mereka.aku akan pilih En.Jerung, sbab apa aku pilih. jawapan aku senang..biar pun jerung nie ganas macam phirana aku ttp pilih dia sebb dia berani mengakui cinta dia pada aku. dan akan mpertahankan  aku  walaupun dari apa saja. tak perlu takut demi org tersayang. sapa lagi yg nak pertahankan hbgn kita jika bukan kita sendiri. kepercayaan itu penting. Tapi, apa-apa pun cira rasa masing, selera sendiri2.aku xkata Tower TNB tak bgs tapi korang kena usaha lebih ckit utk bentuk dia..okey..enjoy..-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::