Isnin, 5 November 2012

:: Kenapa Harus Dia ::

Assalamualaikum.. hai semua...sihat?.. klu sihat bgs lah..klu ad yang tak sihat tu rajin-rajinkanlah makan ubat yea... Okeylah.. aku sebenarnya sekarang nie mengalami kecelaruan metal ckit.. kekeliruan melanda diri..AAaaaaaa.... tidak!!!.. kenapa harus dia..kenapa..kenapa... Hey..ko ap hal..sawan ap..oppss...terover sudah..hehehe...

Teringat aku kepada pepatah orang dulu-dulu...Alah..cakap-cakap org tua...Dulu aku nie takdelah nak percaya sangat..tapi semenjak dua menjak nie aku dah mula percaya.. Betul org kata, " apa yang kita tak nak itulah nanti yang kita akan dapat".. dan sekarang dia dah terjadi pada aku. oh..tidak!!... Lelaki yang aku paling tak suka kini dah suka aku.. Apa yg harus aku buat...kami pun dah mula rapat... Dia yang selama nie aku sangka teruk sebenarnya takdelah teruk sangat..nice man.. Sbab tulah org dulu-dula cakap.." Jangan tengok buku hanya pada kulit luar sahaja, cuma dulu selami isi bacaannya"... hambik ko...

Sebenarnya..aku pun tak tahu apa yang dah dia buat pada aku sampai aku tak suka dia. selama nie dia tak penah pun tegur aku atau buat ap2 pada aku...dia just pandang aku je..cara dia pandang tu lah yg buat aku tak suka pada dia..Mau taknya..dia tgk dah mcm nak telan..takut jgk aku...emmm...sekarang bt aku th yang dia sebenarnya okey je orangnya. nice man.

 Moralnya di sini..jgn terlalu bersikap prasangka buruk pada org yang tak dikenali. tak salah nak ad perasaan curiga tu pada biarlah berpada-pada..klu dah jadi macam aku nie kan ssh... hati dah mula suka..huhuhu....okeylah..hari kita belajar dua pepatah Melayu..so..Enjoy...

-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::