Selasa, 9 Oktober 2012

My 24th birthday


Assalamualaikum semua..hai..lamanya xmerepek meraban kat cini yea..sekarang kite bizi ckit..balikbalik confem tido awal.. emmm...malam nie nak buat ucapan lah ckit..hehehe..ehem..eehemm..

Pada 6 Oktober yang lalu ( 3 hari yang lepas lah tu) maka genaplah umur aku 24 tahun..wah..dalam sedar tak sedar aku dah umur 24 tahun..cepat je masa berlalu..dah semakin meningkat dewasa dah..  so, aku mengambil kesempartan ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan kawan, keluarga, sepupu- sepapat aku dan terutama kepada En. Amirul (Mr. TUDM) kerana menjadi org pertama wish birtday aku.. dalam sibuk-sibuk, ingat jgk dia birthday aku.huhuhu....


bila tengok birthday kek tu..teringat masa kat UM lu..mmg best giler bila sambut birthday..dan aku sangat rindukan saat-saat tu..miss you all..apa-apa tu.. korang semua mmg terbest dalam dunia..emm..oklah..aku rasa setakat nie je kot dlu..esok kije nie..6t kite sambung lagi yea...daaa... selamat malam..Assalamualaikum...


my feverot kek...secret recipe...bila la..secret recipe nak bukak kat tanah merah nie..emm...

- The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::