Ahad, 21 Oktober 2012

En. ATM dibedil Lagi


Emmm...mengenangkan pasal BOLA semalam.. Aku memang amat-amat happy..mana taknya. sebelum perlawanan semalam semua orang cakap yg kelantan tak akan menang. AMOI kedai sebelah lagilah.. dia boleh ckp yg PM Najib dah beli perlawanan 2 untuk ATM menang. dah malam tadi sudah nyata, terang lagi bersuluh yang dakwaan 2 semua tak betul. harinya semua diam..xnmpk batabg hidung pun...huhuhu..malulah tu..tu lah..buat lagi kenyataan palsu..kan dah malu..hehehe (gelak sopan)




berbalik pada cerita malam tadi..aku nie bukanlah peminat tegar bola sebenarnya, tapi malam tadi aku 1 famili buat julung2 kalinya pergi tengok bola kat BIG SKRIN you..
haha..nak tergelak pun ada jugak..tapi mmg best giler..tiap kali masuk gol tiap kali 2 aku melompat..huhuhu..

tiba2 datang sorg akak nie kat aku dia ckp
               " kelantan xkan menang dik"
..aku pun tgk dia atas bawah atas bawah..lalu ku senyum.aku pun ckp..
                     " akak TRW akan menang..jgn mimpi ATM nak menang.."
kan btl semlm TRW menang..huhuhu..oklah..aku dah nak blah nie..waktu kije dah hbs..cuma aku just nak ckp..aku bangga jadi anak kelantan,biarpun ramai yg benci kelantan aku ttp syg. buat pemain2 kelantan..syabah..tingkatkan usaha..buat pasukan ATM..jgn terlalu yakin yea..lain kali..ckp besar dah sebagainya..dan belajarlah terima hakikat bahawa adat bertanding ada yg kalah dan ada yg menang..kpd juru latihan ATM..jgn nak cr slh org dan kutuk2 org bila dah kalah 2..terima je hakikat..kepada pengadil..cubalah berlaku adil lain kali..jgn nak berat sebelah...
dan Akhir sekali..aku syg TRW...bangga..bangga...



-The End-

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::