Isnin, 13 Disember 2010

MaNisNya CiNtAMu SaYaNg..



  • =>Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Karena Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta ...maka carilah cinta dan berikanlah cinta itu dgn seikhlas hatimu sayang..
=>Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterimakasih atas karunia tersebut.

=>Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.

=>Cinta sebenarnya tidak buta. Cinta adalah sesuatu yang murni, luhur dan diperlukan. Yang buta adalah bila cinta itu menguasai dirimu tanpa suatu pertimbangan.

=>Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak, bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka, bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merasa rindu dan cemburu.

=>oleh itu..hari ini, adalah lemparan baru bagi aku..aku di sini kerana kau memilihku..tak pernah aku ragui akan cintamu..inilah..diriku..dengarlah melodi untukmu...

=>kadang kala Allah hilangkan matahari..Tuhan berikan kita hujan dan petir...kite tertanya2 ke mana hilangnya matahari..rupa-rupanya Tuhan kurniakan kite pelangi...

=>cinta sememangnya indah...begitu manis cinta yang kau berikan sayang....

~The End~

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::