Ahad, 26 Disember 2010

...Gula-gula Kapas...




Emm...indahnya hari nie..langit membiru..
tompok-tompok awan yang comel seperti gula-gula kapas..
emmm...manisnya..bila aku tengok hari yg cerah hari nie..
setelah beberapa hari hujan..aku tengok tompok awan yang comel..
aku mmg suka tengok awan..sebb, bila aku tengok benda 2..
aku teringat gula-gula kapas...
aku mmg suka gula-gula kapas...
anda suka tak???..aku tahu..x ramai yg suka gula-gula kapas nie..
sebb dia manis sangat kan..emmm..tapi aku xthulah nape aku sukakannye..
aku suka tengok gula-gula kapas nie...dia lembut, gebu..danberwarna-warna..
aku suka warna ungu..comel...
ape2 pun pesanan aku pada org yg sk makan gula2 kapas mcm aku nie...
kurangkan manis dalam makanan..lebihkan manis dlm senyuman..okey..
inilah aku..gadis si gula-gula kapas....

- The End~


P/S: lain kali aku crt lg erk...
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::