Rabu, 16 Mac 2011

C'est Bella

Ok..hari nie ak nak story ckit pasal C'est Bella nie...
ap ke benda la C'est Bella nie kan..meh cini ak nakniaga ckit..
hehe..sebenarnya bkn nak niaga pun tp just nak promosi barang seorg abg yabg dah byk tlg ak...
oklah..berbalik pada C'est Bella...C'est Bella nie adalah satu produk kecantikan yg br shj bertapak di Malaysia..ianya dihasilkan oleh 100% Herba..bgs2..xde bahan kimia..dan yang paling penting..ianya adalah HALAL..penting 2 bg org yg beragama Islam..wajib cr yg halal dulu..hehe...
ok..produk nie terbahagi kepada tiga komponan asas..(skema je ayat)..haha...jom kite tgk...

Pertama..Refreshing Cleanser..

Refreshing Cleanser ini diperkaya dengan vitamin E,tea tree oil dan propolis..selain itu, Refreshing Cleanser ini mengandungi 120ml formula berasaskan air dan minyak tea tree bertindak sebagai agen anti bakteria dan anti fungus sementara propolis pula bertindak memperbaiki kerosakan pada kulit.. membersih hingga ke dalam sel kulit, mudah menyerap ke dalam kulit dan dengan lembut bertindak membersihkan kesan solekan dan kesan berminyak untuk kesegaran, lebih sihat dan kecantikan kulit secara semulajadi. membersihkan kulit mati pada lapisan luar kulit dan meninggalkan kulit yang lembut seakan baldu..

kelebihan
sebagai agen anti bakteria dan fungus. memperbaiki kerosakan pada kulit..



Kedua Skin Essence

Skin Essence diperbuat drpd extract Grape fruit seed,strawberry dan Mulberry. Keperluan untuk kulit yang sihat dan berseri dengan formula permutihan. kaya dengan asid amino untuk merawat kerosakan kulit dan sel kologen bertindak memberikan tenaga dan mengembelikan keadaan kulit asal secara semulajadi dalam tempoh 28 hari iaitu kitaran dan penyerapan nutrisi yang lengkap. bertindak sebagai anti-oksida dan anti penuaan.kulit bertambah serah, berseri-seri dan bercahaya dalam tempoh hanya 4 minggu.

kelebihan
diperkuatkan dengan formula pencerahan. kaya dengan asid amino untuk merawat kerosakkan kulit. sel kolagen mengembalikan keadaan kulit asal. bertindak sebagai anti oksida dan anti pernuaan..


and yang last sekali...Skin Renewal Creme

Skin Renewal Creme berbuat daripada virgin coconut oil (VCO) atau dlm bhs Melayu nya..minyak kelapa dara dan propolis...Ianya bertindak sebagai dual serum yang membantu menganjalkan testur kulit serta mengurangkan kedalaman kedutan dan tanda penuaan matang dalam masa 3-4 minggu. serum berfungsi meninggalkan kekuatan sel kulit dlm setiap arah dan membantu mengembalikan garis keremajaan kulit,meningkatkan peredaran darah dan membina antibodi semulajadi.vitamin D untuk mencegah kerosakan kulit.sel-sel kulit mati dan bintik-bintik hitam pada kulit mampu disingkirkan.penggunaan berterusan menjanjikan kulit lebih cantik dan sempurna.

Kelebihan
dual serum membantu menganjalkan tesktur kulit, mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.dapat meningkatkan sel kulit dan mambina antibodi semulajadi dan mancegah kerosakan kulit..

haHhhh...selesai sudah..penat menaip...ok..klu ada sape2 yang berminat sila tglkan komen korg semua atau kat shout box pun blh..nnt sy akn rifer korg semua kat abg yg jual barang nie...barang nie adalah barang buatan Malaysia..maka sokongkan barangan Malaysia..hihihi..ap yg penting ianya Halal..Susah tau kite nak cr produk kecantikan yg halal..selain itu, brg nie juga dirumus khas untuk org Asia dan sesuai untuk lelaki dan wanita..sape kata lelaki xleh nak kelihatan menarik.."kerana diri begitu berharga" haha..oklah..klu berminat @ ada nak tanya ap2..jgn malu..jgn segan..just ckp sj..ok..insyaAllah sy akan jwb semuanya..ok..tglkan komen tau..daaa..enjoy...

~The End~

p/s: nie bkn kes nak balas budi..
tp terpanggil sbb brgnya halal
dan buatan Malaysia...
abg 2 xpernah mntk ak promokan pun

www.tips-fb.com

1 ulasan:

  1. sy pengguna c'est belle juge
    nak bace testtimonial saya
    meh klik sini :)

    BalasPadam

+
 

:: Copyright dan semua yang diatas adalah hak milik lelangit strawberry::